Fysiofitness in Den Bosch

Fysio Fitness bij Fysioterapie Smits

Sport en beweging onder begeleiding van één van onze fysiotherapeuten, dat is wat fysio fitness inhoudt. Bent u herstellende van een blessure, operatie, ziekte of aandoening, dan is behandeling in de vorm van persoonlijke begeleiding bij sport en beweging erg belangrijk. U wilt per slot van rekening zo spoedig mogelijk vooruitgang boeken en sterker worden. Het niet teveel belasten van de spieren is hierom erg belangrijk, hetzelfde geldt voor het trainen van de juiste spiergroepen.

Tijdens de fysiotherapie fitness traint u spierkracht, conditie, stabiliteit en uithoudingsvermogen. Samen met de fysiotherapeut maakt u een plan van aanpak met hierin een trainingsschema en trainingsdoelen.

Fysio Fitness, Fysio Den Bosch, Fysiotherapie Den Bosch
Claudicatio Intermittens, Fysiotherapie Behandeling, Den Bosch, etalagebenen
Fysiotherapie Den Bosch, Fysiotherapeut uit Den Bosch

Ik wil meer informatie

Zou u graag meer informatie ontvangen? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op. Bij Fysiotherapie Smits vertellen we u graag meer over onze dienstverlening.

Naast fysio fitness kunt u bij ons o.a. ook terecht voor fysiotherapie, oncologie fysiotherapie, manuele therapie en Tens pijnbestrijding.

ONLINE EEN TIJDSLOT RESERVEREN

Als u een sporttraject heeft aangevraagd en een sportprogramma heeft dan kunt u in onderstaande agenda een tijdslot reserveren om te komen sporten in de praktijk. Er zijn maximaal 2 mensen toegestaan in de oefenruimte per uur. Wilt u een afspraak maken voor fysio- en/of manuele therapie? Klik dan hier.